Sveiki mieli lankytojai, šiame dienoraštyje rasite pačių naujausių filmų aprašymus, kurie šiuo metu rodomi kino teatruose!!! :)))

2012 m. kovo 2 d., penktadienis

03.02 naujienos kinuose :)

Pelenė
Zolushka (2012)


Filmo herojė – Maša Krapivina – dar ne gražuolė ir ypatinga šaunuole jos nepavadinsi. Ji – paprasta mergina, kuri surizikavo ir, kaip tūkstančiai jos bendraamžių iš visų Rusijos kampelių, paliko gimtąjį provincijos miestą ir atvažiavo užkariauti Maskvos. Vakarais ji mokosi, o dienomis dirba kenksmingomis sąlygomis – kambarine labai turtingoje šeimoje. Kruopų, žinoma, perrinkinėt nereikia, bet darbo netrūksta – tik spėk suktis, kad įtiktum valdingai šeimininkei ir dviem išpaikintoms jos dukterims.

Beje, Maša, kaip ir milijonai kitų merginų yra iki ausų įsimylėjusi garsų dainininką Aleksejų Karalaitį. Ji – pati ištikimiausia jo gerbėja, bet , deja, neturi jokių galimybių susipažinti su savo mergaitiškų svajų objektu. Vis dėlto, nutinka neįtikėtinas dalykas – „kilminga“ jos šeimininkų šeima pakviečiama į pokylį, tiksliau – kviestinį vakarėlį, kur susirinks visas kultūrinis šalies elitas, o koncertuos JIS! Maša pasirengusi paaukoti bet ką, kad taip pat atsidurtų ten. Bet kaip tą padaryti? Į pagalbą Pelenei, be abejo, ateina geroji fėja, kurios vaidmenį atlieka Mašos teta Agnija, leidinio „Geltonoji spauda“ vyriausioji redaktorė. „Vargšei giminaitei“ ji gali gauti išsvajotąjį pakvietimą, bet ne šiaip, o už paslaugą. Maša į vakarėlį keliaus atlikti neįprastos ir pikantiškos žurnalistinės užduoties...

Lietuvos kino teatruose filmas bus rodomas nuo kovo 2 dienos. Kviečiame žiūrėti linksmiausią metų pradžios komediją apie meilę, amžinąsias vertybes ir Maskvos elito gyvenimą!



12 vilties valandų
Gone (2012)

Grįžusi po naktinės pamainos darbe Džilė (aktorė Amanda Seyfried, "Įkalinti laike", "Raudonkepuraitė", "Mamma Mia!", "Brangusis Džonai", "Kloja") randa tuščius namus. Pasisvečiuoti atvykusi jos sesuo Molė kažkur išėjo niekam nepasakiusi ir dingo be žinios. Kaimynai nepastebėjo nieko įtartino ir negirdėjo pašalinio triukšmo. Nuovokioji Džilė neabejoja, kad Molė buvo pagrobta. Mergina neturi konkrečių įrodymų ir negali pateikti įkalčių, bet nujaučia, kad tai kruopščiai užsislaptinusio serijinio žudiko darbas. 

Lygiai prieš metus liguistas iškrypėlis buvo pagrobęs Džilę, laikė įkalinęs miško slėptuvėje, ketino išprievartuoti ir nužudyti. Pasinaudojusi nusikaltėlio neapdairumo akimirka ir atsipalaidavimu Džilė sugebėjo ištrūkti į laisvę ir pabėgti. Tokia yra nukentėjusios merginos papasakota versija, kuria nenori tikėti policijos detektyvai. Jie neužčiuopė jokių serijinio žudiko pėdsako ir negavo informacijos apie kitas galimai nužudytas aukas, todėl priėjo išvados, kad Džilė tiesiog išsigalvojo visą istoriją ir prisifantazavo nebūtų dalykų. 

Nenuostabu, kad miestelio tvarką ir ramybę prižiūrintys pareigūnai nereaguoja į Džilės pranešimus apie pradingusią seserį, kurią neva pagrobė tas pats kerštaujantis serijinis žudikas. Policininkai mano, kad pilnatis vėl paveikė psichologinių problemų turinčią merginą. Bet Džilė neketina nusiraminti, siekia surasti sesers grobiką savarankiškai ir išgelbėti vargšelę Molę nuo garantuotos mirties.

Ji tiksliai žino bepročio nusikaltėlio metodus ir įpročius žudyti vos užmigus saulei. Ji detaliai prisimena prieš metus išgyventą siaubingą košmarą ir stebuklingą išsigelbėjimą. Naujos slėptuvės ieškanti Džilė beveik neturi laiko. Tik 12 lemtingų valandų iki pavojingai gražaus saulėlydžio. Kokią tiesą ji išsiaiškins, kai kupina įtampos, ieškojimų, kaltinimų ir adrenalino diena paskęs naktyje?

Kanų, Londondo, Marakešo, Maskvos, Rio de Žaneiro, San Paulo ir Sandanso kino festivaliuose pripažintas brazilų režisierius Heitoras Dhalia pasekė garsiųjų tautiečių Fernando Meirelleso ir Walterio Salleso pramintais keliais. Debiutui Holivude su pirmu anglakalbiu trileriu jį pakvietę prodiuseriai tiki, kad talentingajam užsieniečiui pavyks sėkmingai perkrauti daug kartų išbandytą žanrą, sugalvoti logiškų netikėtumų ir sukaustyti žiūrovus nežinomybe, kur yra riba tarp pramanytos fantazijos ir asmeniniais patyrimais pagrįstos tikros versijos. 

2 komentarai: